The Tourism Report

Το περιοδικό THE TOURISM REPORTεκδίδεται από το 2003. Με νέα αντίληψη για την επιχειρηματικότητα και την ενημέρωση, με έρευνες/τομές στα μέχρι σήμερα δεδομένα, με ειδικές στήλες, αλλά και με κριτική άποψη, το THE TOURISM REPORTαποτελεί ένα ξεχωριστό, αξιόπιστο έντυπο, επιχειρηματικής ενημέρωσης των επαγγελματιών του κλάδου. Από το 2011 πρωτοπορεί στο χώρο των τουριστικών και όχι μόνο εντύπων με την ένταξη της χρήσης των QR Codes σε άρθρα, ειδήσεις και προβολή των επιχειρήσεων, συνδυάζοντας την έντυπη ενημέρωση με το internet, το mobile marketing κ.λπ.

Το “THE TOURISM REPORT” εκδίδεται από ομάδα συντακτών με πολυετή πείρα στον τομέα. Σκοπός μας είναι η δημιουργία ενός εντύπου, που θα καλύπτει με αξιόπιστο τρόπο πρόσωπα, επιχειρήσεις και φορείς, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού και επηρεάζουν την πορεία του σημαντικότερου κλάδου της ελληνικής οικονομίας.

Κύριος στόχος είναι να ενισχύσει μέσα από ειδικές στήλες, ένθετα, άρθρα, έρευνες και παρουσιάσεις τα νέα καινοτόμα προϊόντα, τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και τις εταιρίες που συμμετέχουν στη δημιουργία του νέου τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος, των υπηρεσιών ψυχαγωγίας και ελεύθερου χρόνου κ.ά.

Εκτός από τη γενική ύλη του, το περιοδικό εστιάζεται σε συγκεκριμένους σημαντικούς τομείς, με ειδικές στήλες ή ένθετα όπως:

  • Buyers Club – Business Traveling
  • Chef’s Art
  • New Tech
  • Aυτοδιοίκηση & Τουρισμός
  • Νέες στήλες για την Αρχιτεκτονική & Διακόσμηση και τον τομέα των Προμηθειών των τουριστικών επιχειρήσεων.

Οι αποδέκτες του περιοδικού ομαδοποιούνται σε δύο βασικές κατηγορίες:

Α. Κατηγορία  Αναγνωστών του ενθέτου “BUYERS CLUB – BUSINESS TRAVELING”

  • Φαρμακευτικές εταιρίες/Ιατρικές εταιρίες
  • Εμπορικές/Βιομηχανικές Επιχειρήσεις
  • Τράπεζες
  • Ασφαλιστικές Εταιρίες
  • Κατασκευαστικές Εταιρίες
  • Εταιρίες Τηλεπικοινωνιών
  • Εταιρίες Καταναλωτικών Αγαθών
  • Διαφημιστικές, Εταιρίες/Εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στελέχη που ενδιαφέρονται και αποφασίζουν για την αγορά Ταξιδιών, Συνεδρίων/ Ημερίδων, Εταιρικών συναντήσεων, Εκδηλώσεων και Incentive ταυτόχρονα θεωρούνται τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.

Β. Τα σημαντικότερα πρόσωπα της πολιτικής οικονομικής δραστηριότητας που επηρεάζουν τον ελληνικό τουρισμό, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών.

Πέραν της προαναφερόμενης ελεγχόμενης διανομής, η οποία γίνεται μέσω δωρεάν ταχυδρομικής αποστολής, το περιοδικό και οι ειδικές εκδόσεις του διανέμονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε εκθέσεις, συνέδρια και ημερίδες τουριστικού ενδιαφέροντος για το επαγγελματικό και το ευρύ καταναλωτικό κοινό, όπως:

  • Στο εξωτερικό: WTM , ITB, MITT, IMEΧ κ.ά.
  • Στην Ελλάδα: PHILOXENIA, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ, EXPO SUMMER HOLIDAYS, HOTELIA, XENIA , EXPRO, IFDEX κ.ά.
  • Συνέδρια: IMIC, HAPCO