Ειδικές Εκδόσεις-Μελέτες

Η D&D Communication έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει σειρά ειδικών εκδόσεων και μελετών με πρωτότυπο και δημιουργικό τρόπο για την ενημέρωση ενός στοχευμένου κοινού για ειδικά θέματα.

Τέτοιες εκδόσεις έχουν πραγματοποιηθεί με στόχο τη διερεύνηση, προβολή και προώθηση κάθετων αγορών ως επικοινωνιακά εργαλεία της  D&D Communication ή/και για λογαριασμό αξιόπιστων θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων, επιχειρήσεων, τοπικής αυτοδιοίκησης κ.λπ.

Εκδόσεις της D&D Communication

  • Συγκριτική παρουσίαση διαδικτυακών τόπων (sites) εθνικών οργανισμών τουρισμού, μελέτη, σε συνεργασία με την εταιρεία Creative Marketing, για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Big Dealsέκδοση για τις μεγάλες επιχειρηματικές συμφωνίες στο χώρο του τουρισμού
  • “Ο Μαγικός Κόσμος των…SPA”, έκδοση για την ανερχόμενη αγορά του Wellness
  • CD με θέμα “Πληροφορική σε Τουρισμό και Εστίαση”
  • Hotel restaurants & chefs”, έκδοση για τη Γαστρονομία και τον Τουρισμό, από τη D&D Communication και τη S.M.ART media, με τη συνεργασία της xenia AE και της Euro-Toques Hellas
  • “Greece: 9 Faces – 1.000 Experiences”, αγγλόφωνη έκδοση για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά
  • “Hi-Tech & Design”
  • “Ολυμπιάδα Γαστρονομίας” με αφορμή τη δεύτερη θέση και το χάλκινο μετάλλιο που έλαβε η εθνική ομάδα chef στην Ολυμπιάδα Μαγειρικής.

Εκδόσεις για λογαριασμών τρίτων

  • xenia news”, η εφημερίδα της διεθνούς έκθεσης xenia. Από το Δεκέμβριο 2003 μέχρι τον Απρίλιο 2006,  η εφημερίδα είχε τρίμηνη περιοδικότητα, ενώ κατά τη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης των προαναφερομένων ετών, η  έκδοση ήταν καθημερινή.
  • Ειδική ενημερωτική έκδοση για τους καταναλωτές που αφορά στη Χρονομεριστική Μίσθωση (Timesharing) για την RCI Ελλάδας
  • “ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ – Ο δεκάλογος του υγιούς ταξιδιώτη”, σε συνεργασία με το ΚΕΕΛ και τον ΗΑΤΤΑ
  • “Μykonos and yet more Mykonos Take your time”, καινοτόμο φυλλάδιο, για λογαριασμό του Δήμου Μυκόνου, σε συνεργασία με την εταιρία MTC Group, για την προώθηση του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος του νησιού με τη χρήση QR Codes (mobile marketing).